Subject: Eesti-Läti elektriliini kaardikihid
From: Margarete Jürjo <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 09:41:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas meil oleks palun võimalik saada Eesti-Läti elektriliini
potentsiaalsete trasside kaardikihid vektorformaadis (.shp või .tab)?

Tornator Eesti OÜ-l on Saaremaal 2233 katastriüksust ja nii oleks meil
lihtsam majasisene analüüs teha, milline trassidest kõige sobivam oleks.

Ette tänades.

Margarete Jürjo

Metsanduse spetsialist

Mobiil +372 5656 1088

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tornator Eesti OÜ

Lõõtsa 8   °  11415 Tallinn   °  Eesti   °  www.tornator.ee
<http://www.tornator.ee/>

Vastutustundliku metsanduse eestvedaja

See e-kiri on konfidentsiaalne. Kui kiri on Teile saadetud kogemata, siis
palun teavitage koheselt saatjat ning kustutage see oma postkastist.